Szóval a sztori:

Kutyasétáltatás végén betértem a Fadrusz sörölőbe, és volt ott egy ember. Közben az RTL-en ment a Fábry-val a Legyen Ön is Milliomos.
A csávó elkezdett üvölteni, hogy ez egy paraszt. (Fábry-ra.)

Én meg mondtam, hogy szerintem nem, ő legalább politikailag korrekt oldalon áll…

Erre felém fordulva elkezdett velem veszekedni, hogy nem csak mi rohadt fideszesek vagyunk a világra szarva… Én ekkor már nem mondtam semmit, csak halkan azt, hogy nem vagyok fideszes…

Ez már nem zavarta a liberális tolerancia eme heves védőjét, tovább hergelte magát, majd arcon öntött egy pohár Wiszkivel… Én szokásom szerint csak röhögtem, és közöltem vele, hogy legközelebb inkább belsőleg fogyasztanám, ha lehet… Erre a barátja megfogta, és kivitte ezt a gyűlölködő mintapéldányát a balliberális toleranciának.
:-)

süti beállítások módosítása