Seleanu Magdaléna "macstappancsok éke" a mai napon rágalmazással rágalmazott meg az index fórumain, amit kikértem magamnak, és jeleztem a moderátoroknak. A moderátorok szerint ez nem probléma.

Én ha csak beidéztem 2 mondatot valami jobbos portálról, 1 hetes kitiltást kaptam. Seleanu Magdaléna "macstappancsok éke" most "rágalmazó tetűnek" nevezett, meg hasonló ocsmányságokat írt le, amit a moderátorok nem moderáltak, sem nem szankcionáltak, sőt, mikor ezt szóvá tettem, akkor az adott topikon még további offtopik dolgokat követett el.

Nem Seleanu Magdaléna "macstappancsok éke" miatt, hanem az index fórumain dúló moderátori anarchiának köszönhetően úgy döntöttem, hogy az indexen a jövőben nem fórumozom a technikai topikok kivételével. Azaz kerülöm a szarházi, gerinc-, ész-, és erkölcstelen moderátorrok által moderált polidilit, és közélet fórumokat. Azt hiszem, nincs értelme csak azért írni valahova (néha több órányi forrásanyag-keresés után), hogy egy Seleanu Magdaléna "macstappancsok éke" azt válaszolja rá, hogy "faszfej", mire az ember visszaír, hogy "nem, és lécci tényeket", erre 5 percen belül kimoderálnak, mert "vitatkoztam", vagy "olyan portálról idéztem, amiről nem szabad". (Ugye ez egy kibaszott jó módszer, mert sokszor az ÖSSZES ballib portál hazudik, és van olyan forrás, amit csak a kurucon, vagy a szentkoronán, vagy a hírtv-n lehet megtalálni....)

Na mindegy. Seleanu Magdaléna "macstappancsok éke" így néz ki:

Seleanu Magdaléna macstappancsok éke

Mindenkitől elnézést, hogy ezt az okádékot ide kitettem, de érdemes megnézni a pofáját, hogy az ember megértse, miért viselkedik így. Tomcat blogján egyébként korábban megírta, hogy ez a román-zsidó korábban nőnek nevezett valami nem teljesen ingyen irogat az index-re, így egyértelmű, hogy miért nem moderálták ki a szarházit.

süti beállítások módosítása