Ellenőrök

2009.12.18. 11:00

Tegnap reggel battyogtam a Móricz felé a Villányi úton, és egy vidéki BKV járatról (40-es) leszállt két iszonyat rosszarcú alak. A zsebükben kutattak, s boldogan néztek egymásra. Biztos voltam benne, hogy két zsebes. Aztán pillanatokon belül csatlakozott hozzájuk még 3 ember, köztük nők is. Hasonlóan rosszarcúak voltak. Na, ekkor vált világossá számomra, hogy ezek dolgoztak a buszon. Ellenőrök voltak.

Na de ennyire rosszarcúak? Ez még engem is meglepett...

Egyébként 10 napja félig lógok a BKV-n, mert 8-án lejárt a bérletem, és erre a 8 napra nem lehetett rentábilis áron bérletet vásárolni, így úgy döntöttem, hogy reggelente lukasztok a villamoson, este hazafelé meg nem. Ezt meg is tettem, 2 reggeli nap volt, mikor nem működött a lukasztó, akkor este lukasztottam. Nekem napi 300 Ft-ot ér meg a BKV, többet nem. Bérlettel ez tartható is, jeggyel csak így.

süti beállítások módosítása